Als cliëntvriendelijke en betrouwbare organisatie willen wij bij zowel de cliënt als bij onze zorgverleners een veilig klimaat creëren. Hierbij is het onze missie om kwetsbare cliënten de beste zorg en ondersteuning op maat te geven bij psychisch en lichamelijk welzijn, participatie binnen de maatschappij, wonen en opvoeding en leeftijdsadequate ontwikkeling.
Wij volgen in alle situaties onze methodische werkwijze. Dit wil zeggen dat we bij elke opstart van een nieuwe zorgaanvraag allereerst een risico-inventarisatie uitvoeren door middel van een kindcheck en/of zelfredzaamheidsmatrix. Vervolgens bekijken we met onze ketenpartners hoe we de zorgaanvraag aanpakken en wie aan welke doelen gaat werken. Hierbij staat de cliënt altijd centraal. We willen ervoor zorgen dat deze zoveel mogelijk regisseur blijft van zijn eigen plan en de zelfredzaamheid wordt gestimuleerd.
Wat ons bij het uitvoeren van de zorg zo uniek maakt? Dat is onze hoge flexibiliteit. Ook buiten de kantooruren staan wij voor onze cliënten klaar. Want werken aan een goede samenwerkingsrelatie dat doe je de hele dag!
Voorzitter Raad van Toezicht
Franka van de Laar
Lid Raad van Toezicht
Alinde Tak
Algemeen Directeur
Connie Veelen
Directeur Zorg
Wilma Graus
Wij willen altijd de meest verantwoorde hulp bieden. Dit betekent dat de hulp doeltreffend, doelmatig, cliëntgericht moet zijn. Om onze hulpverleners en cliënten zo goed mogelijk te ondersteunen, werken wij met (regio)teams.
Team Noord en Midden
Kim Graus
Team Westelijke Mijnstreek
Kim Graus
Team Maastricht
Kim Graus
Team Parkstad
Kim Graus
Team Babycasuïstiek
Anniek Aben
Team Kind in Scheiding
Jill van Osch
Anacare
Peijerstraat 68
6101 GE Echt
0475-400310
info@anacare.nl
KvKnr: 67535100
BTWnr: NL825323800B01
Volg ons op social media
© Anacare – Website by Creamy Concepts